Verzendkosten in Nederland:
Levertijd:
Leveringen binnen 24 uur na ontvangst van betaling zijn mogelijk als het artikel voorraadhoudend is. Wij streven ernaar om 95 procent van onze catalogus op voorraad te houden, mocht het voordoen dat het langer dan 5 werkdagen gaat duren dan zullen wij u hierover informeren. Heeft u binnen 7 dagen niets van ons gehoord en ontvangen, neemt u dan contact met ons op via de e-mail.
Verzending:
De producten die u heeft besteld worden door de DPD Pakketdienst en/of PostNL bij u afgeleverd. Dit betekent dat de producten overdag bij u geleverd worden. Mocht u op het moment van levering niet thuis aanwezig zijn dan wordt het pakketje de eerstvolgende werkdag nogmaals aangeboden.
Service & Ondersteuning
Bij Het Onderdelenmannetje kunt u rekenen op snelle, directe en persoonlijke service. Onze
klantenservice zit klaar om telefonisch of via de email uw vragen te
beantwoorden. Zij hebben gedegen kennis van alle produkten en helpen u snel en
effectief bij eventuele problemen.
Het Onderdelenmannetje tevredenheids garantie
Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met het door Het Onderdelenmannetje
geleverde product, dan kunt u het binnen zeven dagen na aankoop retour sturen.
Wij vergoeden dan het complete aankoopbedrag, mits het product EN de verpakking in
ongebruikte staat aan ons worden geretourneerd. De kosten die u maakt voor de
retourzending en de bij de bestelling gerekende betaal- verendkosten zijn voor
eigen rekening. Om gebruik te kunnen maken van de tevredenheidsgarantie dient u
eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
Garantiebewijs
Bij uw bestelling ontvangt u altijd een factuur van Het Onderdelenmannetje. Deze factuur is
tevens uw garantiebewijs. Bewaar hem dus goed, het garantiebewijs is
noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van onze klantenservice en garantie.
Garantie
Al onze produkten worden geleverd met fabrieksgarantie. Mocht u problemen
ondervinden met uw produkt, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Onze experts zitten daar klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen met
eventuele problemen.
Mocht er een probleem zijn dat niet telefonisch door onze klantenservice kan
worden opgelost, dan zorgen wij dat producten door de fabrikant onder garantie
gerepareerd danwel vervangen worden.
De produkten in ons assortiment zijn met veel zorg geselecteerd en uitvoerig
getest op kwaliteit en betrouwbaarheid. Daardoor kunnen wij u ook absolute
tevredenheid garanderen.